mardi 8 novembre 2011

Moje oči

Nedostatek spánku se výrazně projevuje. Jsem nevyspalá, nic do své hlavy nemůžu dostat a při cestě do školy se mi zavírají oči. To je celkem normální. Ale dneska se mi sem tam začaly zavírat oči i při hodině. Vyčítavý pohled učitelky mě probral, ale mé oči byli stále unavené. Naneštěstí byly právě laborky z biologie. Testovali jsme přítomnost vápence na schránkách měkkýšů. Kyselinou chlorovodíkovou. V principu skutečně jednoduchý pokus. Pokud si ovšem nevšimnete, že jste se trochu pocákali kyselinou, a pak si svoje unavené oči v klidu prsty protřete. Chvíli klid, trochu pálení očí je pro mě v poslední době normální.

Ale na začátku přestávky mě oči začaly pálit víc, a víc a štípat. Došlo mi, co se asi stalo, ale nechtěla jsem to nějak moc "hrotit". Díky mé tiché depresivní a uvědomělé spolusedící Sáře jsem byla dotlačena za učitelkou. Ta chudák koukala a vypadala ze mě skutečně nešťastně, bylo mi ji líto. Začalo vyplachování mého oka Ophtalmo-něčím, to pokračovalo i na laborkách z chemie, kde jsem se radši ode všeho nebezpečného držela dál (:D). Oběd. Mám prý jít radši na oční. Tak beru kamarádku a jdeme.

Na oční mají skutečně velmi nepříjemnou recepční. Skutečně chodím na oční ambulanci hodně často, takže přesně vím, co a kde mám dělat, ale co kdyby to náhodou někdo nevěděl, že? Jak mám vědět, že se tam mám hlásit, když hned vedle byla šipka na ambulanci, jak mám vědět, že už JÍ mám nahlásit, co se mi stalo, když doteď jsem to vždy říkala až v ordinaci.

No naštěstí její nepříjemnost vynahradili milé sestřičky a doktor. Čtení na dálku mi dělalo větší problém zdravým okem (paradox?) tlak mám v očích prý v normě. Pak se mě ujal doktor. Proč se všichni diví, že šestnáctiletá holka může mít kyselinu chlorovodíkovou v oku? A ta se ji tam dostala při zkoumání měkkýšů? Co je na tom tak zajímavého? Dobře, moje úrazy jsou trochu kuriózní. Sestřička mi začala kapat do oka něco barevného a pan doktor si mě vzal pod zvětšovací sklo. Prý mám štěstí. Nic vážného to není. Za dva dny budu úplně v pořádku. Dostala jsem recept a razítko do omluvného listu. Teď do lékárny, koupit kortikoidní mastičku. A bude to ok. Za dva dny.

To je tak zvláštní vidět na ulici holku se zavřeným okem?

PS: Asi začnu sbírat razítka :D už mám zubařku a oční oddělení.... supr

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire