mercredi 9 novembre 2011

Polovina

Asi tolik jsem z celkového obrazu dneska viděla. Prostorová orientace taktéž poloviční. S jedním okem zavřeným a druhým kvůli tomu lehce přivřeným jsem dneska vyvolávala rozporuplné pocity v kolemjdoucích a na učitelích bylo na první pohled zřejmé, že každý si vymýšlí vlastní konspirační teorii mého zavřeného oka. Tak jsem se třeba dozvěděla, že jsem asi ztratila čočku (čočky skutečně nenosím), načež jsem sklidila soustrastný pohled a soustrastné citoslovce, když jsem učitele vyvedla z omylu. 

Celý den zavřené bolavé oko, od toho bolavá hlava, zkažená pod psa nálada a ospalost větší než předtím. Teď píšu ve ztemnělém pokoji se slunečními brýlemi.  

Už musím být šikovnější! Moje kuriózní příhody mě vyčerpávají...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire