mardi 19 avril 2011

Printemps, les allergies et les cerises sur le May Day...

Citím, že přichází to pravé jaro. Jasně je venku krásně, svítí sluníčko a všichni mají hned veselejší náladu. Já mám ale ještě jeden mnou velice neoblíbený detektor, a každý, kdo ho vlastní musí souhlasit, a tím je alergie. Nevím na co ji mám, vím však, že s jarem se projeví ve své plné síle a já nebýt vyzbrojena patřičnými obrannými prostředky, jako je xyzal či zirtec, podlehla bych.

Naštěstí však jaro není jen o alergii, ale všechno se probouzí a ve vzduchu se vznáší taková neidentifikovatelná láskyplná nálada. Po dlouhé zimě jsme prostě všichni zakrnělí a první teplé sluneční paprsky nás rozehřejí, přimějí nás nosit kratší a kratší sukně a kluci si jen pochvalují, že je zase na co koukat :D. Některé jejich projevy mi ale přijdou docela přehnané, třeba když na mě během jednoho dne dvakrát zapískali, zatroubili a křičeli na mě nepublikovatelné blbosti :D. Musím však uznat, že někdy umí zvednout náladu a povzbudit, když vám řidič na přechodu zastaví a usměje se, nebo když kolemjdoucí zapomene kvůli vám zahnout.

Mám však jednu obavu. Bojím se, že na prvního máje už nebudou žádné rozkvetlé třešně... ;)

1 commentaire:

  1. ty zastavující řidiče znám moc dobře :D jinak jaro naprosto miluju, jak se všechno probouzí po zimě a už není venku tak ošklivo .. :)

    RépondreSupprimer