mardi 24 janvier 2012

Hudba...

Poslední dobou mě hodně relaxuje a uklidňuje hudba. Všimla jsem si, jak krásná melodie umí zklidnit myšlenky, vyhnat na chvíli zmatek a naplnit duši krásným chvilkovým pocitem relativního štěstí.

To ale neumí každá hudba. Každý má jiný druh té své hudby, já asi přesně neidentifikuji ten svůj, ne přesně na autora, styl nebo období. U mě se hudba prolíná, od Beatles až po nejnovější desky Maroon 5 nebo Tomáše Kluse. Mám velmi rozmanitý apetit hudby, ale jakmile píseň nemá melodii nebo se v ní tupě opakují dvě slova, tak není pro mě ta pravá.

Nelpím na tom, abych každé písni rozuměla, některé písně ráda poslouchám už jen kvůli jejich melodii třeba zpěvačku Florence. Ta má tak nádherný hlas a tak kouzelné melodie, tak neobvyklé, ještě jsem se ani nedostala k tomu abych potřebovala vědět o čem píseň je.

Ráda mám ale písničky na zamyšlení nebo takové, co přesně odpovídají mé situaci. Na tu se vždy nějaká najde.

Hudbu ze srdce miluji, i když jako dítě jsem do ní byla zcela nezasvěcena vzhledem k podle mě relativně mizernému hudebnímu výběru mých rodičů. Stačilo ale dostat mp3 přehrávač a naučit se stahovat hudbu a už jsem se pomalu, hodně pomalu začala nořit do víru hudby. Nejdříve však hodně ovlivněná celkem úděsnými hudebními trendy, opravdu nechápu, jak jsem něco takového mohla poslouchat?! No tohle období, kdy bylo potřeba zapadnout úplně vším je už naštěstí za mnou a já jsem v hudbě svou vlastní paní.

Věřím, že kombinace mojí oblíbené hudby by se líbila málo komu, ale o to jde. Hudby je tolik, že si každý můžeme vybrat to, co se nám líbí a nikdo nás nemůže kritizovat, protože to, co máme ve sluchátkách většinou neslyší (jen pozor na hlučná sluchátka a tiché autobusy!). Tahle nová svoboda, kterou přinesly sluchátka a mp3 přehrávače do kapsy je přímo skvělá nemyslíte?









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire