mercredi 11 janvier 2012

Změny

Dneska jsem jela autobusem z holkou ze základky, z vedlejší třídy, neviděla jsem ji skoro dva roky. Zvláštní, máte dvacet minut, co je tak podstatné (a roznesitelné, drbna trochu každá) aby se to sdělilo? Během setkání mě to donutilo se trochu zamyslet nad tím, jak jsem se za tu dobu změnila. Mám pocit, že u mě proběhla velmi velká spousta změn. Možná to je ale jenom můj pocit. To je ale to nejdůležitější, ne?

  • Dnes jsem si uvědomila, že se například nedá naučit na vše a nemusím dostat jedničku, když mi známku neovlivní ani pětka. 
  • Asi jsem celkově dosedla nohama na zem, naučila jsem se číst lidi a alespoň z části poznat, kdy mi lžou. Je to fakt dost často.
  • Začala jsem si víc věřit. 
  • S tím souvisí to, že jsem si začala připadat krásná. To jsem si dřív skutečně nemyslela. I dnes mám občas pochyby, ale říkám si: "Holka, tohle docela jde, to je dobrý."
  • Novinka, hned z nástupem na střední o mě byl náhle zájem bytostí opačného pohlaví. Do té doby věc pro mě nevídaná. Nikdy jsem nepatřila mezi tu "chtěnou" elitu holek.
  • Hned s příchodem na střední jsem si tak vyzkoušela odmítání.
  • Zjistila jsem, že kluci vážně nechápou (i čtyřnásobné odmítnutí nestačí)
  • Našla jsem si dvě kamarádky (+ víc takových těch kamarádů, ale nejste si jimi úplně jisti)
  • Stal se ze mě odborník na meziměstskou autobusovou dopravu. Je milé, že u některých řidičů už stačí jen se hezky usmát a pozdravit, pamatují si, kam jedu.
  • Ztratila jsem prakticky veškeré kontakty na bývalou třídu, to mi zpočátku vadilo, pokoušela jsem se ale navazovat kontakty a moje snaha selhávala, tak jsem si řekla, že to tak má asi být, třeba je to dobře. Teď mám kamarády v Pardubicích.
  • Stala jsem se dívkou s několikanásobně zlomeným srdcem.
  • Zjistila jsem, že nezvládám stres.
  • Jsem kapánek psychicky labilní.
  • Nemám facebook.
  • Mám twitter.
  • Píšu blog. Baví mě psaní.
  • Začalo mi být víc zle a častěji mi je na omdlení.
  • Začala jsem milovat hudbu. Ale trochu jinou, než se hraje v klubech, kde jsem (a jsem na to pyšná) nikdy nebyla a nemám v plánu tam jít.
  • Když budu citovat moji drahou mamku: "Stává se z tebe dospělá, inteligentní, elegantní a vkusná dáma."
Spousta spousta a ještě jednou spousta změn, které jsem všechny nevypsala... 

a jako bonus jedna písnička, která mi tu hraje asi už popáté... :)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire