mercredi 14 septembre 2011

Take a smile :)

Pár týdnů školy za sebou a času je zase málo. Domů se dostávám nejdříve v pět, ale velmi jsem si oblíbila jízdu autobusem. Člověk vyrelaxuje, odpočine si. Já většinou tedy usnu, ale když ne, baví mě pozorovat lidi.

Ale jinak mám takovou střídavou náladu. Obecně se nemám dobře, protože jsem nemocná, mám rýmu, nemůžu dýchat, třeští mě hlava a všechno mě bolí, ale jinak se mám docela fajn. Dneska jsem se ale rozhodla rozdávat radost nebo alespoň úsměv.


Taky mi zlepšila náladu jedna písnička, kterou jsme měli jako poslech na angličtině. Obvykle tam máme takové neznámé "hitovky", ale dneska jsme měli skutečně hezkou písničku.


Jediné, co mě dneska trošku naštvalo je to, že jsem dneska úplně zbytečně šla do školy na sedmou na španělštinu, která ale začíná až příští týden. Ne dnes.

1 commentaire:

  1. Thank you very much, for your interest :)
    I'll definitely have a look on your site! It sounds really nice :)

    RépondreSupprimer