mardi 16 août 2011

Skvělý den...

Dneska byl jednoznačně skvělý den. I když jsem se probudila později než jsem chtěla, a proto jsem ze začátku tak docela nestíhala, pak to bylo všechno super.

Na dnešek jsem si totiž s kamarádem naplánovala geocyklovýlet. To je výlet na kolech, kdy hledáte kešky. O nich už jsem psala, jsou to schránky, schované kdesi, jejichž GPS souřadnice jsou k nalezení na internetu a vy pak máte možnost si je "odlovit" tedy najít, podepsat se v logbooku a případně vyměnit nějaký poklad. Dnešek byl, co se kešek týče, pro nás velmi úspěšný, našli jsme totiž všechny, co jsme hledali. Bylo to super. Jen nemuselo být takové vedro, cesty by mohli být tam kde mají být a ve sjízdném stavu, kopřiv a trní by taky mohlo být méně, ale to všechno přeci jenom ke správnému lovu patří. Ten jsme si tak náramně užili a nakonec jsme se odměnili skvělou meruňkovou zmrzlinou.

Sotva jsem doma stihla ze sebe smýt bahno z naší vyjížďky už mi ale u dveří zvonil soused Patrik, který neměl co dělat a chtěl jít na zmrzlinu. Oblékla jsem se tedy (ano divíte se, že jsem nechtěla jít v ručníku?) a šla jsem. K mému potěšení, se zmrzlina změnila a já si tak mohla vychutnat skvělou jahodovou zmrzlinu.

Poté někdo nadhodil nápad, že bychom mohli jít fotit. Nebyla jsem proti, proč taky, i když jsem tušila, že je to jenom záminka, aby se mohl vytáhnout s novým super foťákem. Když jsem ho řádně doobdivovala, mohli jsme se přesunout o dům dál k nám, kde jsem se taky vytáhla s novým bleskem, popadla jsem foťák, stativ a šli jsme. Jo Patrik je docela líný člověk, tak jsme nedošli nijak daleko a pustili jsme se do focení potůčku a mého oblíbeného, hrozně fotogenického elektrického vedení. Co chvíli jsem Patrika zasvětila do nových možností jeho super zrcadlovky, on se zamiloval do černobílého focení a fotil a fotil. Fotil potok, dráty, mě, mě jak fotím, foťák kterým fotím, ... docela hezké fotky to se musí nechat. Já taky fotila, ale asi jsem trochu zaostávala, lehce (velmi) rozptylována akčním Patrikem.

Každopádně to bylo taky super, a už jsme se těšili, až fotky u nás zkoukneme a řádně zkritizujeme a pochválíme. Ale to už bylo skoro osm a Patrik si vzpomněl, že chce jít běhat a já si vzpomněla jaký hlad mám. Super večeře tak dala super dni super korunu a já teď můžu jít v klidu spát s vědomím, že jsem si den naplno užila.








A něco z dnešní tvorby Patrika, novopečeného majitele super Canonu:






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire