jeudi 28 juillet 2011

A tak nastal konec...

Znáte to, občas si to u vás někdo nesmazatelně pokazí. Ano, může to být i věc, sociální síť, přesněji Facebook! Díky tomuto miláčkovi (myšleno ironicky) se ke mě dostal úžasnej vir, který mi vymazal antivirový program bez možnosti dalšiho nainstalování, tváří se, že tam to AVG stále je, i když to tak skutečně není! To, že mi od té doby nefunguje Facebook mi ve skutečnosti vůbec nevadí, zvykla jsem si, žít se tak taky dá... Ale štve mě, že jsem to považovala za něco neškodného a teď mi ten vir zničil počítač, já příjdu o všechna data, protože mohou být nakaženy tím virem! Jak já jsem teď začala ten Facebook nenávidět!

Skutečně si na ten vir dávejte pozor! Neotvírejte odkazy z chatu na Youtube a tam nestahujte žádnou novou verzi Flash player!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire