mercredi 27 juillet 2011

Cesta...

Dnešní den byl skvělý. Začal sice nenávidění hodným drnčením budíku v osm hodin, pokračoval ale lépe. Dneska jsem se vydala opět do města, do Pardubic. Už cesta autobusem byla milá, v prvním autobusem jsem jela s hodným vtipným řidičem, co mi hezky poděkoval za můj úsměv se slovy, že teď už jeho den bude opravdu hezký. To bylo milé, já se ráda na lidi usmívám, zlepšuje to dobrou náladu a je milé, když vám někdo úsměv oplatí. No po chvíli strávené čekáním na další autobus jsem konečně usedla na své obvyklé místo spoje Chrudim-Pardubice, a to úplně na poslední sedadlo doleva k oknu. Cesta ubíhala normálně a já už jsem měla za chvíli vystupovat, a tak jsem si sedla doprostřed. Tam si mě všimla taková malá  blonďatá holčička a začala se na mě culi, usmívat, schovávat se a znovu se ukazovat, tak jsem ji úsměv i trochu toho hraní oplatila a vystoupila. Z autobusu mi zamávala, tak jsem jí to oplatila, bylo to hrozně hezké.

Vydala jsem se na místo, kde jsme se měly s kamarádkou sejít. Chvíli jsem čekala, a pak jsem se rozhodla, že půjdu čekat na zastávku, kam měla kamarádka přijet. Sedla jsem si na lavičku, za chvíli si přisedla taková roztomilá stará paní a pak i nějaký starý pán a zviklaly mě k povídání. Hezky jsme si popovídali, já jsem jim předpověděla hezké počasí bez deště a přijela kamarádka.

Procházely jsme se po Pardubicích a povídaly jsme. Znáte to. Ušly jsme toho docela dost, popovídaly, byly jsme se najíst, pokoukat všude možně a najednou byly čtyři a já musela domů. Byl to ale hrozně fajn den. Doufám, že se nám povedou plány, co jsme naplánovaly, a že zítřek bude taky zajímavý.

Tak to byl můj dnešní fajn den :)

Mimochodem klidně bych zase někam vyrazila! Třeba hned klidně napište, jsem sbalená do půl hodiny! :D

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire