jeudi 23 juin 2011

Škola?

Dnešní den byl co se týče školy velmi dobrý. Ono totiž skoro žádná škola ani nebyla. Dobře měli jsme jednu hodinu češtiny, ale tam jsme se stejně neučili, místo toho jsme měli složit báseň. Z toho jsem byla docela vyděšená, protože jsem nikdy, skutečně nikdy, žádnou nesložila, nevím, jak na to, jak bych měla začít, atd. Tak jsem asi deset minut nadávala na to, jak na nic nemůžu přijít a najednou jsem dostala nápad na první řádek a pak už to jelo. Za chvilinku byla na světě. O její kvalitě žádné iluze nemám, nemusela se ale rýmovat, tak co.
Ach jak málo času,
Dnes nemám skoro žádný
Eště tohle, tamto a náhle
Ležim v posteli
A
Bývám nešťastná, protože
Ráda bych svůj čas,
A nejen jej, využila jinak, lépe.
Co dělat?
Honem pospíchat?
Tik tak tik tak
Libý zvuk, či beznaděj?
Odcházím a je mi smutno,
Vidno, že nepřišel.
Asi nemá čas...
Ano není to nic moc, vlastně nevím jestli to dává smysl, ale v tu chvíli jsem s ní byla celkem spokojena (dokonce i učitelka byla spokojená :D)

No a po hodině češtiny a básnění nás čekal trochu tvrdší zbytek dopoledne, i když jsme si to mnozí až tak nepředstavovali. Šli jsme totiž všichni na Lidice, ti kdo film již viděli mi jistě dají za pravdu, když řeknu, že film je hodně, opravdu hodně, ... Nevím, co dát za ta "hodně" protože moje pocity z toho filmu se prostě nedají tak lehce popsat. Zkrátka to byl takový film, kde od první minuty plně prožíváte osudy všech herců, napjatě sledujete děj, skoro si zakrýváte oči, někteří v jistých situacích pláčí (taky jsem mezi ně v jisté situaci patřila, a to u filmů zásadně nebrečím) a z kinosálu pak všichni odchází potichu, se silným zážitkem, plni svých myšlenek a většinou jsou velmi zarmouceni. Zřejmě to nebyl film úplně podle pravdy, mě ale bylo jasné, že to tak v té době skutečně vypadalo, a příběh se skutečně mohl stát tak jak byl napsán, do posledního písmenka. Tomuto filmu jsem věřila a silně mnou otřásl. Vřele vám ho mohu doporučit, je to skvěle natočený film, ale nechodila bych na něj sama, a ani bych si ho nestahovala, protože tak přijdete o skvělý zážitek z filmu. Jsou filmy, kterým malá obrazovka a domácí prostředí nevadí, tenhle ale jednoznačně patří podle mého do kina.

Jinak dnešní den ještě nekončí a já doufám, že z něj nebudu zklamaná... :) A pokud se rozhodnete jít do kina, tak pěkný zážitek :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire