mercredi 8 juin 2011

Předškolák...

Tenhle týden se mi skutečně nelíbí. Ani nevím proč, asi je to kombinací spousty věcí. Počasí je divný, jsem nevyspalá, píšem spoustu testů, nestíhám, závidím bráchovi jeho Jizeru, a takovejhle věcí bych asi napočítala nepočítaně. Ještě ke všemu mám divnou náladu :D. Ale tak to není nic zas tak neobvyklého, já mám hodně rozvyklané nálady, chvíli se směju a najednou mám depku. Jsem jako předškolák (a jako bacha na mě, od úterka mám děti od -9 měsíců po 15 let vážně zmáknutý :D aneb vývojová psychologie...), taky tak citově ambivalentní, nestálá a afektní.

Ale až přijde pátek. Hmmm pátek, to bude jiná. Konečně volno, pokud bude hezky tak půjdu i ven a sobota. Co teprve sobota. To konečně uvidím svoji malou neteřinku v Bratislavě a pořádně si užiju se sestřenkou noční Bratislavu. Moc se těším... Ale teď, teď to nestojí za nic. Už aby byl ten pátek... :)

A pak si takhle donesu domů sedmikrásku a zrodí se nápad na fotku... Docela mě poslední dobou vystihuje... :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire