jeudi 30 juin 2011

Pohled

Taková banální věc, že? Ale schválně, kdy jste naposledy nějaký poslali? Já ho tedy poslala naposledy někdy ve třetí třídě, proto se moc těším na můj letošní plán, letos budu posílat pohledy z cest :)

Zní to jako krásný nápad, ale tu se mi naskytl problém, jak napsat adresu? Samozřejmě adresa do ČR pro mě není problém, ale ořišek pro mě bude adresa do Kolumbie. Tu jsem vymýšlela pěkně dlouho, s množstvím jejich krajů, okresů atd. bylo těžké přijít na to, co skutečně musí být napsáno v adrese, v jakém pořadí, a hlavně, jak to nacpat na tři řádky!

Ale tak nějak jsem adresy sesmolila, tak snad pohledy dojdou. Pokud ne, tak prostě pohledy posílat neumím. Jen mě štve, že jsem asi už definitivně otrokem nových komunikačních prostředků...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire