jeudi 16 juin 2011

Cestou...

Tak jsem si asi dneska tu stávku vzala k srdci nebo to prostě asi jenom tak nějak vyšlo, ale po delší době jsem se rozhodla jít domů pěšky. Pro normálního člověka bydlícího na normálním místě by to normálně neměl být problém, ale u mě to tak jednoduché není. Zvláštní jak je můj život poslední dobou závislý na autobusových spojích. Všechno se točí jenom kolem toho kdy mi kam jede autobus. Oni totiž jedou asi čtyřikrát denně. Z toho jsem schopná jet tak dvěma. A to nemluvím o víkendu, kdy jsme od civilizace odříznutí úplně!

No a dneska to zrovna tak vyšlo, že bych měla čekat hodinu na autobus, a tak jsem si řekla, že když je tak hezky, vydám se raději pěšky. Je pravda, že jsem musela jít několik kilometrů po silnici, i tak to ale bylo hezké. Jen kdyby nebylo takové vedro. Řidiči mě pěkně objížděli a já už se těšila jak zajdu do zahrádkářské kolonie a budu pryč z té silnice.

Zkrátka krásná hodinková procházka, při které jsem potkala úžasné třešně.

I tak bych ale brala spíše svoje předchozí plány.

nejlepší plané třešně... :)

a moje zamilovaná květinka sedmikráska... :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire