mardi 21 juin 2011

Blíží se konec...

Tak a je to za námi, teda alespoň za mnou. Celej prvák mám už za sebou, alespoň co se týče známek. Teď už mě čeká jen relativní klid, Lidice, školní výlet a burza učebnic.

Sice teď už mám klid, předcházely tomu ale docela perné tři týdny absolutního nasazení, což se na mě významě podepsalo a já si celý včerejšek připadala jak před omdlením, usnula jsem na zeměpisu, a když mě pak učitel káravě poslal se opláchnout, abych se probrala, docela v něm hrklo, když viděl jak se motám. Nu což přežila jsem a zítra si tak užiju zasloužený odpočinek, kterého se nemohu dočkat. Konečně vyvážím svůj spánkový deficit. Ten jsem doháněla v tomhle období, kde se dalo... Ráno cestou do školy, ve škole před vyučováním, ale nejvíce pak cestou domů v autobusech. Tam jsem schopna usnout jakmile si najdu volné místo, cestou se probudím jen při příjezdu do města, kde přestupuji a to jen díky tomu, že se přejíždí železnice a i ve městě jsem schopna usnout v posledních třiceti vteřinách před výstupem. Pak si najít vhodnou lavičku, relaxovat, nasednout do dalšího autobusu a jedeme na novo. Co se dá dělat, nedostatek času. Teď se to ale změní a já se konečně pořádně vyspím, už to skutečně potřebuju!

Toto jsou někteří z mých společníků posledních pár týdnů... Dokonce jsem kvůli nim začala nosit i brýle, které normálně moc nenosím... Ale krásně se s nimi usínalo. Nezapomenutelné jsou probděné noci nad moji oblíbenkyní matematikou a fyzikou, ty jsou pěkně sobecké, protože si pro sebe ukradli nejvíce času, v závěsu ale následuje nahlas předříkávaná chemie, jejíž vzorce pro výrobu dusíku se nesly celým okolím (tímto prosím za prominutí došlo-li k nějaké psychické újmě), mnou bez ironie milovaná psychologie, s trochou ironie milovaná biologie a dějepis, z něhož mám poněkud smíšené pocity... 

No a ve čtvrtek, až budu hezky vyspaná se vydám do školy na jednu hodinu a pak hurá do kina. Na Lidice. Miluju školní fond, miluju, když za kino nemusím platit a ještě je to místo školy. Počkat. Tohle se vlastně stane úplně poprvý!



Školní výlet. Mno nevím jestli se za školní výlet dá považovat cesta na místo, kam jezdí linkáč a skoro i MHD. Ale prosím, asi ano, jedeme do Horního Jelení. A i přes tu blízkost, i přes to, že tam snad nikdo ještě nebyl a přesto, že tam vlastně nikdo ani moc nechce a bude hnusně, i přesto si myslím, že to bude super. Zvláště když nám dali dneska super tipy, co se tam dá dělat - dobře, dobře, dobře naším podpisem jsme stvrzovali, že jsme byli seznámeni se zapovězenými činnostmi. Jo jo... mam takové tušení, že to bude s těmi všmei lidmi, co neznám (jedou s námi další dvě třídy) docela sranda.


No a burza. Ano ano ano skutečně se těším až vemu ty budoucí prváky na hůl tak, jako vzali loni mě!

Ano zní to nevěřitelné, ale včechno co, je tady a je koupený na burze (= 3/4 zobrazeného), je mi úpkně na nic. Už se těším, jak to těm prvákům vnutím! :D

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire