samedi 7 mai 2011

Vzpomínky

Vzpomínky jsou to nejcennější, co máme. Protože i když jsme od něčeho odloučeni, můžeme se uchylovat ke svým vzpomínkám a... vzpomínat. Vzpomínat na okamžiky strávené někde, s někým, vzpomínat na vtipné i trapné situace, vybavovat si svoje pocity, sny, ... Já nevím, ale bez vzpomínek by byl asi můj život hodně zoufalý. Představa ztráty paměti je pro mě snad to nejhorší, co se může stát. Zapomenout vlastní dětství, přijít o ty matné útržkovité vzpomínky na můj první pád na kole, na první den ve škole, ... Já bych nechtěla zapomenout na nic, protože všechny zkušenosti (i ty špatné) nás někam posouvají a jsou pro nás přínosem do budoucna. Často se mi stává, že si najednou vzpomenu na nějakou vtipnou (častěji však trapnou) situaci a musím se prostě pousmát, pousmát se nad svoji hloupostí kupříkladu, nebo naivitou, ... Vzpomínání je krásný, ale ne vždy příjemný pocit. Říkám si, že bych měla vzpomínat častěji :)

Proto jsem taky ráda, že mi dneska spolu s těmi tisíci objednaných fotek, přišli i fotky, které jsem si objednala pro sebe, abych nezapomněla. Na perfektní lidi, zážitky, ... Protože já nechci zapomenout :)

moje vzpomínkové dveře od skříně ;D

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire