lundi 25 avril 2011

Lundi de Pâques & d'anniversaire...

Dnešní den je spoustou lidí nenáviděn a spoustou lidí je milován... Dneska bylo Velikonoční pondělí, den který dost dobře nechápu. Snažila jsem se ve zkratce popsat naše lidové zvyky svému kamarádovi v Kolumbii a vyšlo mě z toho toto:

"Kluci chodí dům od domu, kde vždy sešvihají holky ručně dělaným vrbovým bičem (výraz pro pomlázku v angličtině neexistuje) aby byly zdravé a dostanou za to odměnu v podobě malovaných vajíček, čokolády, atd."

Osobně naše zvyky moc nechápu. Dobrovolně se nechat zmlátit a ještě za to někoho odměnit, plus v dnešní době je to spíše záminka pro chlapy se opít. Naštěstí letošní Velikonoce proběhly v poklidu, vajíčka se rozdala, nával před vraty taky nebyl a sešvihaná jsem těmi 21 koledníky taky dostatečně... Takže, že bychom nazvali tyto velikonoce i úspěšnými?

Dnešek byl ale i veselý den, protože můj úžasný mladší bráška, kterého mám moc ráda, měl narozeniny... Všechno nejlepší!! :)

Díky za krásnou narozeninovou fotku... Já a můj čerstvě třináctiletý bratříček...

1 commentaire:

  1. já bych Velikonoce měla ráda, jen u nás všichni strašně moc prožívají to mlácení pomlázkou...:D
    jinak uzasna fotka :)

    RépondreSupprimer